De tijd gaat zo snel - Reisverslag uit Érezée, België van Anoek Arie - WaarBenJij.nu De tijd gaat zo snel - Reisverslag uit Érezée, België van Anoek Arie - WaarBenJij.nu

De tijd gaat zo snel

Door: Anoek Arie

Blijf op de hoogte en volg Anoek

04 Juli 2016 | België, Érezée

Bonjour,
Vandaag een zonnige dag! Ongeveer 20 graden en volle zon.
Dit weekend een leuk weekend gehad, heb vooral de coördinatie mee geholpen en ingedeeld welke instructeur op welke activiteit moet staan.

Ook is het WK natuurlijk begonnen en kijken we België in het café op de camping met het team. Altijd erg gezellig!

Ik slaap helaas slecht en maak lange dagen, aankomende dinsdag en woensdag ben ik vrij en ga ik uitslapen. Woensdag komt mijn moeder mij opzoeken in België.

Verder is er niet heel veel belangrijks of leuks gebeurd haha!

Dit worden mijn laatste 2 weken, de tijd vliegt helaas voorbij.. Ik weet zelfs soms niet meer welke dag het is.. Maar dat is niet zo erg, elke dag een nieuwe dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoek

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 3053

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 17 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: