Hectische dagen - Reisverslag uit Gouvy, België van Anoek Arie - WaarBenJij.nu Hectische dagen - Reisverslag uit Gouvy, België van Anoek Arie - WaarBenJij.nu

Hectische dagen

Blijf op de hoogte en volg Anoek

13 Juni 2016 | België, Gouvy

Bonjour,

Dinsdag 7 juni 20:00 uur, hele warme ochtend maximaal 25 graden. In de middag erg bewolkt en maximaal 10 graden. Woensdag 8 juni 22:45 uur, zonnige dag ongeveer 25 graden. Donderdag 9 juni 22:00 uur, zonnige dag ongeveer 20 graden. En het weekend :)

We hadden de aankomst van de schoolgroep in Blier. Daar gingen we met het team Adventure walk en boogschieten begeleiden. Ongeveer één uur gedaan, daarna sloeg het weer om in bliksem en regen! Toen zijn we met heel de groep in de schuur op de zolder met 40 man gaan zitten.

Daarna terug naar Steinbach gereden, in de auto met mijn coördinator (Marloes) liedjes zingen van de negentige jaren zoals 'Let's talk about sex baby' haha. Super leuk!

Terug in Steinbach aangekomen gingen we met de kinderen naar het Bivak terrein lopen. Daar hebben we uitgelegd wat ze moesten doen, eigen tenten bouwen (iedere groep 1 zeil en per kind 1 balk). Daarna met de collega's terug gelopen en gegeten. We hadden geen avond activiteit gehad met de schoolgroep.


Woensdag was het een leuke en hectische dag, een kind was gevallen van de fiets met moutainbike. Er moest een ambulance komen omdat ze best wel hard was gevallen, ze is wel zonder een breuk uit het ziekenhuis gekomen en naar huis toe gebracht.

Marloes werd ondertussen gebeld omdat er toen nog niemand bij dat meisje was, hierdoor is ze in de auto gesprongen en geprobeerd uit te zoeken waar het meisje precies lag. Maar dat is moeilijk want ze lag midden in het bos. Toen ze ze niet kon vinden en er al andere mensen bij het meisje waren wilde ze omdraaien (want de weg ging voor haar ook al stijl naar beneden). Maar links van haar stond een grote berg en rechts van haar een diepe afgrond. Hierdoor kon ze niet goed achteruit rijden en zat vast met de Terrano. Een collega en ik zijn er heen gereden en hebben haar geholpen. Mijn collega ging in de auto zitten en heeft de Terrano er uiteindelijk uit gekregen zonder de afgrond in te rijden. Gelukkig!

Ik moest een goede fiets brengen naar de groep omdat onderweg een fiets kapot was gegaan, ik ken natuurlijk de routes nog niet helemaal uit mijn hoofd dus ben op instructies van de baas naar de plek gereden waar hij en ik dachten dat het zou zijn. Daar was de weg ook heel stijl naar beneden dus ik voelde me helemaal stoer in die auto (gelukkig wel 4 wielen aandrijving)...
Werd ik opgebeld door Marloes, 'Kom maar terug, want de groep is zelf terug gelopen en heeft al een andere fiets mee genomen'. Ik omgedraaid, maar toen was de weg natuurlijk heel erg stijl omhoog.. Super spannend! Maar het was me gelukt en heb meteen (nog in de auto) Marloes opgebeld dat het me gelukt was. What a relief!

Donderdag was het een hele leuke dag! Ik had aan gegeven het leuk te vinden te coördineren dus mocht ik die dag mijn ding doen. We gingen naar camping Moulin de Bistain, daar hebben we met mijn collega's activiteiten gedraaid zoals Abseil, Pamperjump, Shoot out, Klimmuur en Quikjump. Mijn taak van de dag was plannen en organiseren.

In de avond gingen er veel collega's naar huis, inclusief Marloes. Vrijdag middag gingen we weer naar de andere locatie op Blier! Hier heb ik samen met een andere stagiaire AdventureWalk en Shoot out gegeven aan een team vollyballers. Ook moest ik hier elke ochtend om kwart voor 8 ontbijt brengen aan onze gasten die in onze tenten stonden.. Pff zo vroeg, maar wel fijn om de lach op onze gasten hun gezichten te zien!

Gisteren nacht zijn wij met het team aangekomen in Steinbach en ik werk tot en met woensdag hier, donderdag ben ik vrij en kom in na het eten naar huis! Eindelijk, ik heb het echt nodig. Mijn lijf begin ik te voelen, elke stap die ik zet doet pijn en heb hele dikke knopen in mijn spieren zitten die er niet horen... Maar verder is alles hartstikke leuk hoor haha!


Au revoir!

  • 15 Juni 2016 - 09:36

    Thomas Noordeloos:

    Hi Anoek,

    Ik kan begrijpen dat je inmiddels op begint te raken! Wat een drukke, spannende en leuke stage heb je (gehad).

    Groet,

    Thomas

  • 23 Juni 2016 - 13:04

    Susanne Dobbelsteen:

    Leuk om je verslagen te lezen!
    Inmiddels alweer volop naar de Mac geweest? ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoek

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 3051

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 17 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: