Een paar dagen vrij - Reisverslag uit Érezée, België van Anoek Arie - WaarBenJij.nu Een paar dagen vrij - Reisverslag uit Érezée, België van Anoek Arie - WaarBenJij.nu

Een paar dagen vrij

Door: Anoek Arie

Blijf op de hoogte en volg Anoek

23 Mei 2016 | België, Érezée

Bonjour! De afgelopen vier dagen ben ik samen met Britt terug gerezen naar Nederland om onze familie even te bezoeken en Britt haar vader werd 50. In deze vier dagen heb ik vooral uitgeslapen en ben naar de Mac geweest :). De terugreis naar huis was wel lang (vier uur, waar je met de auto twee uurtjes over doet) omdat we een uur moesten wachten op de trein in het stadje Liège-Guillemins. Van die tijd maakte Britt en ik gebruik om wat lekkers te eten, al snel zagen we een shoarma tent en gingen we daar op het terras eten. Mijn buikje was na het eten wel van streek door het lekkere vlees en saus. Na het eten zijn we door gerezen naar Maastricht, hier zijn we weer overgestapt op de trein naar Eindhoven, een hele zit.. Wat ik al vertelde heb ik thuis niet zo veel uitgevoerd. Donderdag en vrijdag mijn was gedaan en zaterdag en zondag met mijn lieve schat gechild op de bank. De eerste dag heb ik niet kunnen uitslapen door het ritme die we hier hebben op stage, maar daar in tegen heb ik vrijdag tot één uur geslapen, héérlijk! Zondag avond ben ik door mijn zus terug gebracht naar het station op Eindhoven en ging het weer van voor af aan, trein in en trein uit..
Vandaag zijn we maar met vijf meiden aan het werken omdat de andere op SteinKamp zitten tot en met donderdag. Vandaag hebben we een inventarisatie gedaan van de schuur en wat opgeruimd op de zolder.
De dagen gaan hier wel heel erg snel, waarschijnlijk omdat het vooral gezellig is met de meiden hier. Het is nu half vier en ga de meiden maar is verder helpen. Zie jullie snel weer, een hele dikke kus aan de lieve mensen thuis en niet te vergeten mijn lieve vriendje <3
XXX

  • 23 Mei 2016 - 16:07

    Maud:

    Wat super leuk weer!! :) was heel fijn om je weer even te zien schattie! Succes nog en geniet ervan! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoek

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 3050

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 17 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: